תנאי הזמנה – הזמנת רכבים קלאב קאר

נספח זה מהווה חלק בלתי נפרד מן ההזמנה

.1 המוצר יימסר למזמין לאחר שימלא את כל התחייבויותיו כלפי החברה ויימסר למזמין במקום אשר יועד  לכך ע"י החברה, ובמועד אשר יהיה אפשרי ע"י החברה. מבלי לפגוע בכל סעד או זכות אחרת, תהא  החברה רשאית לעכב את שחרור המוצר מהמכס ו/או לעכב את מסירת המוצר לידו, אם לא שולמו כל  התשלומים החלים עליו לידי החברה בגין ההזמנה.

.2 במידה וחלק מהתשלומים הינם בעסקת טרייד אין, מתחייב הרוכש לעביר בעלות על שם קשר ימי  בע"מ, ובמידה והינו עוסק להמציא לחברה חשבונית מס' (כולל מע"מ) בסכום התמורה שערכו נקבע  בהזמנה. את מחיר הכלי שנמסר בטרייד אין יש לאשר ע"י החברה במקרה שהעסקה מבוצעת אצל סוכן והחברה אינה מתחייבת לאשר את שווי הטרייד אין שנקבע בין הלקוח לסוכן. .

3 מועד האספקה הנקוב בהזמנה הנו משוער בלבד, איחור במסירת המוצר למזמין לא יחשב להפרה  מצד החברה.

.4 המחירים המצויים בהזמנה זו הינם מחירים ארעיים, כפי שהם בתוקף בעת ההזמנה, והנם כפופים  לשינויים ללא צורך במתן הודעה מוקדמת ע"י החברה. שינויים אלו יכול שיהיו כתוצאה משינוי במחירים  ע"י ספק בארץ או חו"ל, משינוי במחירי ההובלה הימית או היבשתית (בין ישראל ובין מחוצה לה, בין  בשקלים ובין במטבע אחר) משינויים בתעריפי ביטוח, משינויים בשערי החליפין של השקל החדש  ביחס למטבע בה נרכש המוצר, משינויים בשערי המכס, מס קניה או תשלומי חברה אחרים או בהטלת

תשלומי חובה חדשים כלשהם או משינוי כלשהו במרכיבי המחיר שאינו בשליטת החברה. .5 המחירים הסופיים של המוצר והתוספות יקבעו ע"י החברה במועד אספקתו בפועל. בהתחשב בכל  השינויים שיחולו בהתאם לחשבון הסופי שייערך ע"י החברה. המזמין מתחייב לשלם את ההפרש בין  המחירים הארעיים כאמור לעיל ובין המחירים הסופיים לפני מסירת המוצר לידי המזמין אם ייוצר הפרש  לטובת המזמין יוחזר הפרש כזה למזמין.

.6 תעודת האחריות מוגבלת לאחריות המוענקת ע"י יצרן או ספק המוצר, כמפורט בתעודת האחריות.  זכות הלקוח היא לתיקון בלבד ולא פיצוי או השבה.

.7 בטול ההזמנה ע"י המזמין מבלי לגרוע מן התרופות העומדות לצדדים על פי הזמנה זו ועל פי כל דין,  יהא המזמין רשאי, בהסכמה מוקדמת של החברה לבטל הזמנה זו לפני שחרור מפיקוח המכס. בוטלה  ההזמנה לעיל, תשיב החברה למזמין את כל הסכומים ששילם לחברה בניכוי 20% ממחיר המוצר  הנקוב בהזמנה, וזאת כפיצוי חלקי מוסכם לחברה, בגין הוצאותיה בעריכת ההזמנה וביטולה. בוטלה

ההזמנה, יבוצע תשלום ההשבה האמור תוך 30 יום מיום שהוסכם על ביטול ההזמנה. .8 המזמין מסכים בזאת כי במקרה ובעת קבלת המוצר ו/או הכנתו למסירה עד למסירה לידיו, יגרמו  תקלות קלות ו/או פגיעות קלות במוצר ו/או שריטות בצבעו, כי אז תהיה החברה רשאית לתקנם לפני  מסירת המוצר למזמין, מבלי שיהיה צורך להביא זאת לידיעת המזמין.

.9 כל שינוי או ביטול, מלא או חלקי של ההזמנה ותנאיה יעשה בכתב בלבד.

.10 במידה והמחיר נקוב בדולרים, החישוב יתבצע בשקלים חדשים על פי שער העברות והמחאות גבוה  ביום התשלום.

.11 במקרה של הפסקת היצור או הפסקת אספקה מצד ספקי החברה לא תחול כל אחריות על החברה,  בגין אי אספקה כאמור, והיא תהיה רשאית להחזיר למזמין את סכום הפיקדון ששילם בשקלים ללא  הצמדה או ריבית, ולראות את ההזמנה כמבוטלת בלי כל אחריות או התחייבות נוספת. .12 ברכישת רכב תפעולי מתחייב הרוכש להשתמש ברכב התפעולי בהתאם לתקנות התעבורה ועל פי  החוק ולנסוע ברכב התפעולי רק באזור רכב התפעולי כמשמעותו בחוק.

.13 כל סכסוך הנובע מהסכם זה יישומו או פרשנותו לרבות לעניין אחריות ותעודת האחריות ידון בבית  המשפט המוסמך בתל– אביב בלבד.

.14 נמכר הכלי לצד ג' תפקע האחריות אלא אם הוסכם אחרת בכתב ובכפוף לכך שכל מחלוקת עם צד ג'  תתברר בבית המשפט המוסמך בתל– אביב בלבד.

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם >>

* שדות חובה למילוי

להזמנה מלאו את הפרטים הבאים :

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם >>

* שדות חובה למילוי

קבלת הצעת מחיר לטרייד אין

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם >>

* שדות חובה למילוי

דילוג לתוכן